Untitled

 2010.02.28. 11:42

Figyeltem. Sikerült. :)

Nem azért akartam hogy sikerüljön mert mások elvárták tőlem. Magamtól vártam el hogy sikerüljön. Eddig minden vizsgámnál magamnak akartam megfelelni. És meg is feleltem, sikerült, elsőre. Ha elvárják tőlem és én is magamtól! hogy ezt eddigre így csináld meg, s utána tessék itt a vizsga, mutasd meg mit tudsz, hát nem szeretünk leégni. Nem mások előtt nem szeretünk leégni, az nem zavarna hidd el, az zavar nagyon ha saját magad előtt égsz le.

IF YOU WANT YOU CAN HANDLE IT! >>csak akarni kell<< (húú de utáltam amikor mindig ezt a 3 szót vágták a fejemhez az okos felnőttek. de igazuk van, belátom. de kell hozzá egy kiegészítés: akarni nem könnyű.)

A bejegyzés trackback címe:

https://ember.blog.hu/api/trackback/id/tr131796632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása