Mondjam vagy mutassam

 2010.05.02. 18:48

Ha kedvelsz mondjad, ha hiányzom éreztesd, ha szeretsz bizonyítsd!

Tegnap este nem igazán tudtam aludni és gondolom mint mindenkinek általában mindenféle gondolatok jutottak összevissza az eszembe. És eszembe jutott a fenti mondat (mottó?) is. Aztán rendre a szerelemmel, stb ilyesmivel kapcsolatos dolgok. Ezzel a mondattal összefüggésben személyek, helyzetek, pillanatok aztán egyre több és több, voltak olyanok amiket "továbbfejlesztettem", amiken sokat fantáziáltam, még többnek pedig valami többletértelmet akartam adni és adtam is. Olyat, ami nekem tetszik. Olyat, ami lehet hogy benne volt akkor abban a pillanatban, de az is lehet, hogy nem és csak nekem jelent annyit. Nem tudom.

Aztán visszatértem ehhez a "nyomorult" mondathoz. És azon gondolkoztam, hogy vajon ezzel teljesen egyetértek-e, mert sokszor előfordul, hogy az ilyen közismert idézetekkel, mottókkal valójában, a lényegében pont nem értek egyet. De ez kivétel. Ezzel tökéletesen egyetértek.

Csak van itt egy kis probléma. Nem elég, hogy egyetértek ezzel, de e szerint is cselekszek. És erre már sokan mondták, hogy "Egy lánynak ez nem áll jól", "Ilyet ne csinálj", stb. Ezek szerint gáz lány vagyok. Próbálok, próbáltam, de nem (mindig) sikerül. Ez nem olyan dolog, ami külsőség, felszínes dolog, amin nagyon könnyű változtatni, serc perc alatt, és már máshogy is van. Ez nem olyan, hogy átveszem a ruháimat. Én egyszerűen ilyen vagyok, szeretem ki illetve megmutatni ha valakit kedvelek, szeretek. És ezzel ellentétben, szeretem nem kimutatni azt, ha valami rossz. Nem szeretem a bánatommal fárasztani azokat, akiket szeretek. Tudom, néha kell, de csak akkor csinálom, ha tudom, hogy akinek elmondom azt nem untatja. Hanem oda tud figyelni rám. Csak akkor éri meg.

Nem tudom kinek mit jelent ez a mondat, egyetért-e vele, akad-e olyan, aki szintén olyan, mint én, hogy e szerint cselekszik-e... Nekem a személyiségemet írja le.

A bejegyzés trackback címe:

https://ember.blog.hu/api/trackback/id/tr441969223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BrM 2010.05.31. 20:58:58

Lilla. sztem az amit leírtál nem arra utal, hogy "gáz lány vagy" hanem arra, hogy őszinte. Még szép, hogy ki kell mutatni, hogy miket érzünk. (nem a végletekre gondolok persze). Különben csak megjátszanánk magunkat. Nincs annál rosszabb, mikor lányok játszadoznak a fiúkkal azzal, hogy össze-vissza adnak jelzéseket. Persze a fiúnak kell (sztem) elsőként kezdeményezni, mi pedig dönthetünk: bátorítjuk v. leépítjük.. és az alap szabály az egész "üggyel" kapcsolatban meg az, hogy mindig törekedni kell arra, hogy NE OKOZZUNK FÁJDALMAT! Bmit teszünk át kell gondolni, hogy csak jól esik most szórakozni és nem érdekel, ha nekik rossz, vagy vagyunk annyira érettek, hogy ha nem gondoljuk komolyan akkor nem bántjuk a másikat... :)

muske 2010.06.03. 20:54:58

Először is: köszönöm Réka, hogy megnézted a blogomat és hozzászólásra is méltattad. :)
Másodszor: egyetértek veled abban, amit leírtál, és szerintem is nagyon fontos, hogy ne okozzunk fájdalmat, illetve a lehető legkevesebbet. Mert egyszerűen lehetetlen, hogy valaki ne okozzon fájdalmat a másiknak, amikor közli vele, hogy hát azaz igazság, hogy ezt a kapcsolatot innentől kezdve hanyagolni kellene, mert én már hát szóval nem úgy mint az elején satöbbi... nem tudsz nem fájdalmat okozni, mert nem ismered a másikat, az ő érzéseit. Vagy ha ismered, és direkt így bántod, akkor nem igazán vagy jó fej. És csak játszadozol a másikkal, aki esetleg komolyan vette. Ezért kell az elején gondolkozni és nem utána sírni h "bele se kellett volna mennem".
süti beállítások módosítása