Egerszalók

 2010.04.20. 18:58

A napokban látogattam el egy jó nagy kihagyás után ismét az Egerszalóki Ifjúsági Találkozó és Lelkigyakorlat honlapjára: www.szalokitalalkozok.hu és örömmel vettem észre, hogy már megvan az idei találkozó időpontja. 2010 július 14-18. Ha erre a 4 napra még nincs programod a nyárra, vagy szabaddá tudod tenni, menj el! Ha bizalmatlan vagy akár csak egy napra, nem muszáj ottaludni, akár egy-egy misére is elmehetsz. (Legelőször én is csak egy misén voltam.)

A találkozó nagyjából úgy néz ki, hogy mindennap vannak különféle előadások, programok és kiscsoportos beszélgetések, ami annyit tesz, hogy amelyik kiscsoportba beosztanak első nap (ennek előfeltétele, h legalább két napot legyél ott!) velük minden nap akár többször is beszélgettek, akármiről. Vannak kiscsoportvezetők, ők ajánlanak általában témát, de bármiről lehet beszélgetni, ami jólesik. Este mise, utána előadások/koncertek. Nagyon jó, megéri elmenni. Tényleg szívből tudom ajánlani mindenkinek, aki ezt olvassa. :) További információk a honlapon. És tényleg ne higyjétek azt, hogy én ezért, amit itt most leírtam valami részesedést kapnék a Találkozó szervezőitől, vagy ilyesmi. Nekem csupán hatalmas élmény volt a tavalyi, valószínűleg megyek idén is és tök jó lenne ha minél többen jönnének és megismernék ezt! Hogy ilyen is van...

A bejegyzés trackback címe:

https://ember.blog.hu/api/trackback/id/tr541937799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása