vision of my mind

 2009.11.09. 19:55

Mindenkinek voltak/vannak rémálmai. Kiskoromban nekem is sok volt, mostanában szerencsére kevesebb. Viszont egyre többször kelek fel úgy, hogy emlékszek arra amit álmodtam. Van, amikor fáj felkelni egy álomból, annyira jó. vagy nem is inkább amiatt hogy jó, hanem mert tudni szeretném a végét. Néha annyira a valóság erejével ható álmaim vannak, hogy hű (nincs rá jobb szó:O). Fura.

Elég sok értelmezés van, h mik az álmok. A legalapabb, ami egyébként nyilván így van (biológiailag szükséges hogy így legyen) az az h az embernek szüksége van arra, h pihenjen, a szervezete ne pörögjön, hanem csak a mininmális funkciókat lássa el, az agya "rendezgesse" az aznap összegyűjtött információkat. Ez okés, jó így van. Logikus. De ami az érdekes az egészben, az, h miért éppen azt álmodom amit álmodok. Mért nem máshogy dolgozom fel? Ha mással történik ugyanaz mint velem akkor ő is ugyanazt fogja álmodni? Fura abba belegondolni, hogy lehet h az álmoknak jelentésük van. Jó, nyilván van jelentésük, de h az vajon meg fog-e valósulni az életemben vagy van-e egyáltalán valami kis icipici előreutalás-e benne a továbbiakkal kapcsolatban...

Vannak olyan törzsi népek, akik azt gondolják, hogy amikor az ember alszik a lelke közelebb kerül Istenhez. És azért szeret minden ember aludni, mert szüksége van arra, h a lelke "találkozzon" Istennel. (Audio Adrenaline: "everybody has a God-shaped hole) Ez szerintem elég érdekes felvetés... mármint lehet hogy igazuk van valamilyen szinten. Lehet h Isten az álmokon keresztül vmit megmutat nekünk? Célzásokat tesz? Hát lehet. De az is lehet h csak mi tulajdonítunk akkora jelentést az álmoknak, h külön álomfejtős könyvek meg mik vannak... Nem tudom, az ilyenek engem nem nagyon érdekeltek soha, ha álmodtam vmit ami számomra fontos volt elmondtam annak akire tartozott, ennyi. Soha nem kértem senkit h fejtse meg. szerintem az álomfejtés hülyeség. Azért, mert az álom az annyira minden ember saját intimszférája h azt boncolgatni nemigazán van más embernek joga. Szerintem. Meg amit álmodsz az neked szól (ha nagyon meg akarod fejteni fejtsd meg magad).

 

Címkék: álom gondolatok faith

A bejegyzés trackback címe:

https://ember.blog.hu/api/trackback/id/tr991513589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása